A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. További információk Rendben

A webáruház üzemeltetője:

  • HHS Iroda - Magyarfalvi László e.v.
  • Nyilvántartási száma: 2564890
  • Adószám: 61885349-2-37
  • KSH szám: 61885349620223117
  • Székhely: 7030 Paks, Móra Ferenc. u. 23.
  • Telefon: +36209325164
  • Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-114017/2017.

Tárhely szolgáltató:

  • 3 in 1 Hosting Bt.
  • Cégjegyzékszám: 13-06-055290
  • Levelezési cím: 2310 Szigetszentmiklós, Szivárvány u. 1. fszt. 1.
  • Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12. III/11
  • Web: https://megacp.com

Regisztráció:

Az oldal tartalmainak megtekintéséhez és használatához ajánlott a felhasználói regisztráció.

Regisztráció nélkül elérhető tartalmak:

  • Termékek közti böngészés
  • Hozzászólások megtekintése
  • Rendelés összeállítása
  • Rendelés leadás
  • Oldal tartalmainak kereshetősége
  • Rendelés leadása

Regisztrált felhasználók számára elérhető tartalmak:

  • Termékek közti böngészés
  • Hozzászólások megtekintése
  • Hozzászólások beküldése
  • Saját hozzászólások szerkesztése
  • Webhely szintű kapcsolati űrlap használata információ kéréshez
  • Felhasználói szintű kapcsolatfelvételi űrlap használata, más felhasználók részére küldhető privát üzenet lehetősége
  • Tartalmak megtekintése
  • Saját rendelési adatok megtekintése, állapotának követése
  • Oldal tartalmainak kereshetősége
  • Saját felhasználói fiók beállítása, törlése
  • rendelés leadása

Felhasználói fiók létrehozása (regisztráció):

A látogatók felhasználói fiókot hozhatnak létre.
A regisztráció menete:

  1. Felhasználónév és egy működő e-mail cím megadása.
  2. A rendszer minden levelet a regisztráció során megadott címre fog küldeni. Az email cím nem jelenik meg nyilvánosan, és csak regisztráció után, új jelszó kérése során vagy értesítő szolgáltatások igénybevétele esetén érkezik rá email üzenet. (Pl. rendelés leadása, állapotfrissítések)
  3. A megadott email címre egy értesítő levél érkezik a regisztráció kezdeményezéséről. Az üzenetben található - egyszeri belépésre jogosító - linkre kattintva vagy azt a böngésző címsorába másolva a regisztráció véglegesítésének oldalára jut. ezen az oldalon kell megadni a jelszavát, amit a későbbiekben az oldalra történő belépések során használni szeretne.
  4. Az első vásárlás során megadott adatait a rendszer eltárolja, a következő vásárlás során már nem szükséges újra megadni, de természetesen meg lehet változtatni.
  5. A regisztráció során megadott személyes adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki. A részletes ismertetőt a "Felhasználási és adatvédelmi nyilatkozat" tartalmazza.
  6. Elfelejtett jelszó esetén lehetőség van új jelszó igénylésére. Az új jelszó kérését követően a megadott email címre küldünk egy egyszeri, korlátozott ideig használható beléptetési címet, ahol megadhatja új jelszavát. Két különböző jelszó kiküldése között bizonyos időnek kell eltelnie.

Felhasználói fiók törlése:

  1. Minden regisztrált felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. A Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
  2. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag az Ügyfél a felelős. Amennyiben Ügyfél tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
  3. Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Vásárlás

A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. Termékeinkről részletes leírást talál a terméklapon. Megrendelés esetén egy rövid adatlapot  kell kitöltenie, amely a számlázáshoz, szállításhoz szükséges. Webáruházunkban a termékek kategorizálva vannak, ezzel is segítve a keresést, de kulcsszó alapján is lehetőség van az áruk és cikkek között keresni (minimum 3 karakter). A megvásárolni kívánt terméket tegye bele virtuális kosarába a "Kosárba" gombra kattintva. Ezt követően a kosár tartalmát frissítheti vagy törölheti. A készletnyilvántartásunk esetleges tévedéseiért nem vállalunk felelősséget.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A HHS Iroda nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők rajta kívül álló okok miatti, előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A terméknél szereplő mennyiségi információk csak "Készleten" (felirat zöld háttérrel) lévő termékekre jelennek meg, raktáron nem lévőeknél a "Rendelhető" felirat látható sárga háttérrel.

Megrendelés és fizetés

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, folytassa a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosárra kattintva módosíthatja a behelyezett mennyiségeket a +,- gombokkal. A kosár megjelenítését követően egy 5 lépésből álló folyamat vezet a megrendelés elküldéséhez

  1. Összefoglalás.
    Itt láthatja a kosárba helyezett termékeket, azok mennyiségét, jellemzőit. Kérjük, mindig ellenőrizze, hogy a megfelelő típus került-e a kosárba azon termékek esetén, ahol többféle verzióból lehet választani a termék adatlapján! Itt még módjában áll változtatni a kosár összetételén. Ugyancsak itt láthatja a várható szállítási költséget is. Ha Ön regisztrált felhasználó, már ebben a pontban láthatja a lehetséges fizetési és szállítási módokat és azok költségét. (A fizetési és szállítási mód véglegesítése a 4. pontban történik, itt csak tájékoztató jelleggel jelenik meg!).
  2. Bejelentkezés.
    - Amennyiben regisztrált már oldalunkon, itt beléphet a korábban létrehozott felhasználói profiljába, ezzel megkönnyítve a további adatok megadását.
    - Ha még nem regisztrált ügyfelünk, a "Fiók létrehozása" gombra történő kattintást követően e-mail címe megadásával elvégezheti a regisztrációt.
    - Ha még nem regisztrált nálunk és nem szeretne létrehozni személyes fiókot, módjában áll enélkül is vásárolni az "Azonnali fizetés" alatt lévő űrlap kitöltésével. Ez az űrlap csak a számlázáshoz és kiszállításhoz szükséges információkat tartalmazza. A csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező.
  3. Cím.
    Címek megadása, változtatása. Ha korábban több számlázási vagy szállítási címet is megadott, itt választhatja ki az aktuális címet, ahova a jelenlegi vásárlását követően küldhetjük a csomagot. A megrendeléssel kapcsolatos egyéb megjegyzéseket is itt adhatja meg (pl. Goldring bélyegzős tollak esetén a tollra kerülő bélyegző klisé szövegét).
  4. Szállítás.
    Szállítási/fizetési mód kiválasztása. Itt választhatja ki a fizetési és szállítási módot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az egyes szállítási formák milyen fizetési feltételekhez kötöttek! A megrendelés érvényesítéséhez jóvá kell hagynia a szolgáltatási feltételeket az "Elfogadom és betartom a szolgáltatási feltételeket" pont bejelölésével. Kérjük, csak elolvasás után hagyja jóvá, mellyel igazolja, hogy megértette és elfogadja az abban foglaltakat. (Feltételek olvasása) A "Fizetés" gombra kattintva léphet tovább.
  5. Fizetés.
    A választott fizetési módnak megfelelő adatok kitöltését követően a "Rendelés megerősítése" gombra kattintva adhatja le megrendelését, mely megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, amit Ön a gombra történő kattintással egy időben elfogad.

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés elküldésével Ön tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettséggel járó megrendelést ad le részünkre!

E-mailben a megrendelés elküldését követően (automatikus) visszaigazolást kap, ami csak a rendelés befogadását és nem valós idejű feldolgozásának megkezdésének idejét jelenti.

  1. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
  2. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél tartalma alapján minden költséget tartalmaz.
  3. Ha Ön már korábban regisztrált nálunk, számlázási és szállítási adatait a rendszer tárolja, ahonnan kiválaszthatja a korábban megadott adatokat vagy módosíthatja azokat.
  4. Megrendelésének állapotváltozásáról emailben értesítést küldünk, amiben tájékoztatjuk rendelése állapotáról. Saját felhasználói fiókjába belépve is nyomonkövetheti rendelése állapotát.
  5. A termékek mellett megjelenített árak bruttó árak, melyek tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t. Amennyiben egyéb költség kapcsolódik a termékhez, az szintén megjelenítésre kerül az áru adatlapján. Az árak nem tartalmazzák a házhozszállítás költségeit.
  6. Banki átutalásos fizetési mód esetén a vásárlási folyamat végén az információk alapján az átutalás elvégezhető. A vételár beérkezését követően a megrendelt termékkel együtt kerül feladásra a azámla eredeti példánya. Bankkártyás és PayPal fizetés menete megegyezik a banki átutalással. Utánvétes vásárláskor az eredeti számla szintén a csomagban található a megrendelt áruval együtt.
  7. Amennyiben jelölőfestéket vagy oldószert rendel, e-mailben kérheti annak biztonsági adatlapját.
  8. Amennyiben a megrendelni kívánt termék nincs raktáron (nincs az adatlapon készlet) a magyarországi importőrnél, a beszerzési idő elérheti a 3-4 hetet. Ilyen esetben a megrendelőt külön értesítjük ennek tényéről e-mailben. Raktárkészleten lévő termékek esetén a szállítási határidő 5 munkanap. Ettől való eltérés esetén szintén értesítjük e-mailben a vásárlót a várható szállítási határidőről.
  9. A HHS Iroda fenntartja a jogot, hogy akár a már visszaigazolt megrendelés esetén is – részben vagy egészben - elálljon a szerződéstől, és visszautasítsa a megrendelés teljesítését. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.
     

Fizetés bankkártyával

A bankkártyával történő fizetés esetén elég megadni a bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátoknak. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A bankkártya adatai nem kerülnek a kereskedőhöz.

Fizetés PayPal-lel

Ön fizetheti csomagja vételárát PayPal számláján keresztül is. Ennél a fizetési módnál a rendelés és fizetés folyamata megegyezik a banki átutalás feltételeivel. (Kivéve, hogy átfutási időről nem nagyon beszélhetünk, mert azonnal megtörténik a tranzakció). 

Fizetés átutalással

Fontos! A "Közlemény" rovatban minden esetben kérjük feltüntetni a megrendelő azonosítót (a rendelési visszaigazolás tartalmazza). Csomagját az összeg számlánkon történő jóváírását követően szállítjuk ki. A rendelése átfutási ideje a banki átfutási idők miatt magyarországi utalás esetén 2-3 munkanappal meghosszabbodhat. Az átutalást vagy PayPal fizetést ajándékozás esetén is ajánljuk. Ebben az esetben a címzettnek nem kell a csomagért fizetnie, a számlát pedig külön, postán küldjük el a megjelölt számlázási címre. Kérjük, amennyiben ezt a megoldást választja, mindenképpen jelezze nekünk megjegyzésben, különben a számla automatikusan a csomagba kerül.

Utánvétes fizetés

A csomag ellenértékét Ön a kiszállítónak, készpénzben adja át a csomag átvételekor. A vételár később nem teljesíthető. A kiszállító nem jogosult Önnek átadni a csomagot, amennyiben Ön a teljes ellenértéket egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.

Fizetés személyes átvételnél

Jelenleg ez a fizetési mód nem választható!

Szállítás

A csomagok kiszállítását kizárólag Magyarország területére vállaljuk, a csomagokat a Magyar Posta szállítja ki. A könyvelt küldemény követési számát - regisztrált felhasználók esetén - megtalálja rendelési állapotának adatai közt.
A szállítási díj a rendelés összsúlya vagy értéke alapján kerül kiszámításra a Magyar Posta Zrt. aktuális díjszabásai alapján. 
A feltüntetett árak tartalmazzák a 27% áfa-t!
Kérjük, hogy rendelésekor munkaidőben elérhető kiszállítási címet szíveskedjen megadni. Amennyiben a kiszállító nem találja Önt a megadott címen, értesítőt hagy. Ha az értesítés ellenére nem keresi a csomagot, újabb kiszállításra nincs lehetőség. Ha a rendelési állapotáról küldött értesítés szerint az Ön rendelése kiszállításra került és nem kapja kézhez a csomagját 4-5 munkanapon belül, keresse meg a helyileg illetékes postahivatalt és érdeklődjön csomagja után!

A rendeléseket 2-5 munkanapon belül igyekszünk teljesíteni, az esetlegesen későbbre várható teljesítésről e-mailben értesítjük.

Külön kérésre MOL kúthoz is tudjuk küldeni a csomagot. Kérjük, ebben az esetben vegye fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot a további részletekért!

Sajnos előfordulhat, hogy a megrendelni kívánt termékből nincs készlet a magyarországi importőr raktárában sem. Ilyen esetekben csak 3-4 hetes határidővel tudjuk vállalni a rendelés teljesítését. Természetesen a megrendelőnek jogában áll lemondani a megrendelését a későbbi szállításról történt értesítést követően. Kérjük, ha ilyen értesítést kap valamelyik termékkel kapcsolatban, jelezze szándékát a megrendelés fenntartásáról vagy lemondásáról. Rendelés fenntartása nélkül nem áll módunkban a kérdéses tételeket előrendelni, csak a megerősítést követően!

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a csomagon sérülést észlel, úgy kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Ha kérdése merül fel a vásárlással vagy kiszállítással kapcsolatban, a kapcsolati űrlap segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot. Tájékoztatjuk, hogy kizárólag interneten, az oldalunkon keresztül érkező rendeléseket tudunk elfogadni és teljesíteni.

Elállás joga

Ön a csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül a vásárlástól – figyelemmel a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet 9. pontjára – indoklás nélkül elállhat. Írásban történő elállás esetén a nyilatkozatot az elállásra nyitva álló határidőn belül kell elküldeni a webáruház email címére vagy postai úton a HHS Iroda - Magyarfalvi László 7030 Paks, Móra Ferenc. u. 23. címre. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel az elállást tartalmazó nyilatkozatát.
Elállás esetén a fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon (maximum a kézhezvételtől számított 28 napon) belül köteles az eredeti csomagolásában, sértetlen állapotban visszajuttatni az árut ügyfélszolgálatunknak az alábbi címre az eredeti számlával együtt: HHS Iroda - Magyarfalvi László 7030 Paks, Móra Ferenc. u. 23. 30 napon belül visszatérítjük Önnek a kiszállított termékek vételárát a megadott bankszámlaszámra utalással. A termékek visszajuttatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli.

Bizonyos esetekben nem illeti meg az elállás joga a vásárlót:
Az elállás joga nem vonatkozik a szerzői joggal védett termékekre (CD-k, szoftverek stb.), amennyiben annak csomagolását felbontották, és a használat bizonyítható. A termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Önt terheli!
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Paksi Városi Bíróság illetékességét kötik ki.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. 

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: HHS Iroda Magyarfalvi László, 7030 Paks, Móra Ferenc u. 23. vagy info[kukac]jelolofestek.hu. Ebből a célból letöltheti a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: HHS Iroda Magyarfalvi László, 7030 Paks, Móra Ferenc u. 23.

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: *1

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: *2

 A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 Kelt

*1 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
*2 A megfelelő jelölendő

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.

 Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket az eredeti számlával, vagy Ön nem igazolta, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Jótállás, szavatosság

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a HHS Iroda hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő 6 hónap, de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a HHS Iroda nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 2. Termékszavatosság

 Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás szabályai szerint a HHS Iroda jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A 151/2003. (IX. 22.) számú Kormányrendeletben meghatározott fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállás – terméktől és gyártótól függően minimálisan 12 hónap. A garancialevéllel rendelkező termék (készülék) meghibásodása esetén a termékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről. A meghibásodott terméket a garanciális szervizpontra, vagy Ügyfélszolgálatunkra kell eljuttatnia, amelynek szállításáról Ön köteles gondoskodni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Ügyfélszolgálatunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Vásárlási feltételek letölthető változat


PayPal